Vés al contingut principal

Jornada informativa sobre convocatòries europees en l'àmbit de Societats Segures

06 juny 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El proper dia 8 de juny tindrà lloc una jornada infoday sobre convocatòries europees de l’àmbit de les Societats Segures dins del Programa HORITZÓ 2020. La jornada, a l'Escola d'Enginyeria, està organitzada pel CDTI i l’OPIR de la UAB.
HORIZON 2020
El CDTI i l'Oficina de Projectes Internacionals de Recerca de la UAB organitzen la jornada, a la sala de graus de l’Escola d’Enginyeria de la UAB, a les 9.45h del proper 8 de juny. El repte social Societats Segures està adreçat a les activitats de recerca i innovació orientades a protegir la llibertat i la seguretat d’Europa i dels seus ciutadans.  És una convocatòria adreçada a diverses disciplines socials, tecnològiques i dels àmbits de la salut i del medi ambient. Abasta tant els ciutadans, la societat i l'economia, com les comunicacions, els sistemes d’informació, les infraestructures i els serveis.

Maite Boyero, Punt Nacional de Contacte (CDTI) i representant nacional  de Societats Segures per Horitzó 2020, presentarà les oportunitats dins del Programa de Treball SECURE SOCIETIES 2016/2017 i donarà consells pràctics per a la preparació de propostes, de com adreçar-se als criteris d’avaluació i en especial de com redactar l’impacte. Es presentaran també experiències d’usuaris finals i de participants de projectes finançats en l’àmbit de les Societats Segures dins el programa H2020.

La jornada estarà oberta a investigadors i investigadores d’universitats, centres de recerca, empreses i entitats interessades. També és podrà sol·licitar cita prèvia per a entrevistes individuals amb Maite Boyero per a la revisió d’idees de propostes.

Més informació:

Formulari d'inscripció