Vés al contingut principal

Jornada informativa Horizon 2020 sobre Societal Challenge 2

24 nov. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La UAB, l’IRTA i l’agència ACCIÓ organitzen una jornada informativa d’Horizon 2020 sobre el Societal Challenge 2 “Food Security, Sustainable Agriculture and Forestry, Marine, Maritime and Inland Water Research and the Bioeconomy”.
HORIZON 2020
El proper dijous dia 1 de desembre, a les 11.30h, l’Oficina de Projectes Internacionals de la UAB, juntament amb l’Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentària (IRTA) i l’agència de la Generalitat ACCIÓ, organitzen una jornada informativa d’Horizon 2020 sobre el Societal Challenge 2 “Food Security, Sustainable Agriculture and Forestry, Marine, Maritime and Inland Water Research and the Bioeconomy”. L’acte tindrà lloc a la sala d’actes de la seu d’ACCIÓ (Passeig de Gràcia, 129, Barcelona).

La jornada comptarà amb la participació de José Manuel González, representant nacional per al programa Societal Challenge 2, "Bioeconomy", qui impartirà la conferència “Nuevos topics y aspectos específicos para la aplicación al Reto Social 2 y JTI de Bioindustrias (Open data, Multiactor approach, Responsible research)”; i amb una taula rodona sobre “Experiencias y aspectos clave para la aplicación con éxito en propuestas: Enfoque en impacto, visión del evaluador, cómo encontrar y conseguir el consorcio del proyecto”, amb la participació de José Manuel González; Sergi Calsamiglia, professor del Departament de Ciència Animal i dels Aliments de la UAB; Rodrigo de Oliveira, cap de l’Oficina de Projectes Europeus de l’IRTA; i Elodie Bognicourt, Project Manager a “Agrimax” (BBI) IRIS SL.

Al llarg de la jornada els investigadors tindran la possibilitat de mantenir una entrevista per revisar les propostes amb el punt nacional de contacte (NCP) del CDTI.

Programa de la jornada:
http://www.recerca.uab.es/convocatories/docs/Agenda Jornada Bioeconomia 2017 ACCIO.pdf

Dins de