Vés al contingut principal

Jordi Argelaguet, Oriol Bartomeus i Oriol Molas debaten sobre enquestes

16 set. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Enguany hi ha una intensa activitat electoral: les municipals ja celebrades, les eleccions al Parlament del proper dia 27 i les properes eleccions a les Corts. Jordi Argelaguet, Oriol Bartomeus i Oriol Molas debatran, el 23 de setembre, sobre el paper de les enquestes als processos electorals.
Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia
El proper 23 de setembre, a les 12 h, tindrà lloc la taula rodona "Abans de les eleccions, parlem de les enquestes" a la sala d'actes de la Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia. Hi participaran Jordi Argelaguet, director del Centre d'Estudis d'Opinió (CEO); Oriol Bartomeus, professor de ciència política de la UAB; i Oriol Molas, director de l'Àrea Política del Gabinet d'Anàlisi Polític i Social (GAPS). El debat serà moderat per Sara Moreno, professora de sociologia de la UAB i vicedegana de Relacions Institucionals de la Facultat.

El CEO, que dirigeix Argelaguet des de 2011, és un organisme autònom administratiu de la Generalitat que realitza, entre d'altres, estudis d'opinió sobre intenció de vot, valoració de partits i líders polítics i estudis postelectorals. Argelaguet ha estat també professor de ciència política de la UAB.

Oriol Bartomeus és professor del Departament de Ciència Política i de Dret Públic de la UAB i investigador a l'Institut de Ciències Polítiques i Socials (ICPS). Imparteix docència sobre política catalana a la UAB i sobre ciència política a la UB. Col·labora amb mitjans de comunicació com Ràdio Barcelona o El Periódico i amb institucions com la Fundació Rafael Campalans o el Cercle Gerrymandering.

Oriol Molas, consultor d'estratègia en campanyes electorals i d'imatge i opinió pública, és llicenciat per la UAB i ha realitzat sengles postgraus a l'Essex University i a l'ICPS. És membre de l'American Association of Political Consultants i de la Fundació Jaume Bofill, entre d'altres, i soci fundador de GAPS, gabinet que aplega membres de les associacions més emblemàtiques del sector.

Dins de