Vés al contingut principal

Joan Lluís Pérez Francesch, al jurat dels Premis Civisme 2020

07 oct. 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Joan Lluís Pérez Francesch, catedràtic del Departament de Ciència Política i de Dret Públic i director de l'Institut de Ciències Polítiques i Socials, formarà part del jurat del Premi Serra i Moret d'assaig, dins dels Premis Civisme 2020

Joan Lluís Pérez Francesch

El catedràtic del departament de Ciència Política i de Dret Públic de la UAB Joan Lluís Pérez Francesch formarà part del jurat dels Premis Civisme 2020, que atorga la Generalitat per distingir accions, treballs, innovacions, entitats i persones que, des d’àmbits professionals ben diferents, tractin el civisme o proposin reflexions i millores al seu entorn.

Pérez Francesch, que és també director de l’Institut de Ciències Polítiques i Socials de la UAB, formarà part del jurat que valorarà els treballs presentats al Premi Serra i Moret d'assaig. Les obres presentades han d'estar escrites en llengua catalana i s'han d'haver redactat en els cinc anys anteriors a la publicació de la convocatòria (12 d'agost de 2020).

Aquests premis són convocats per la Direcció General d’Acció Cívica i Comunitària del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies i el termini per presentar candidatures acaba el 15 d’octubre. Com a novetat, enguany, s'incorpora una setena categoria, el Premi de civisme a la cohesió social, que vol reconèixer persones o organitzacions d'aquest àmbit que destaquin per una conducta exemplar a nivell cívic o per una trajectòria en aquest sentit.

Dins de