Vés al contingut principal

Jesús Monleón, un dels 'business angels' més actius d'Espanya, parlarà sobre el finançament de les 'startup' a la UAB

24 feb. 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
En un taller gratuït adreçat a tot l'alumnat de la Universitat, Monleón compartirà la seva experiència sobre finançament des del seu punt de vista d'inversor i CEO de SeedRocket. Serà el 4 de març, dimecres, a les 13.00 h a l'espai UAB-Emprèn a la plaça Cívica.
Jesús Monleón
Jesús Monleón va iniciar la seva carrera professional com a analista de fusions i adquisicions i en el món del venture capital, però aviat va esdevenir emprenedor, una faceta en la qual ha fundat projectes de renom com emagister, Seedrocket o Offerum. A dia d’avui, a més, és un dels business angels més actius d’Espanya des del fons d’inversió SeedRocket 4Founders Capital, i ha invertit en més de 40 noves empreses d’àmbit tecnològic.

Monleón serà a la UAB el proper 4 de març, dimecres, a les 13.00 h, per impartir un taller sobre finançament de startups. Convidat pel programa UAB-Emprèn, aportarà la seva valuosa experiència en aquesta sessió gratuïta adreçada a persones estudiants i titulades de la Universitat i que tindrà lloc a l’espai UAB-Emprèn, a la plaça Cívica (edifici RR, primera planta, damunt del bar).

Per tal d’assistir-hi, només cal enviar un correu electrònic a uab.empren@uab.cat.

El taller forma part de l’oferta formativa en generació d’idees i emprenedoria que el Servei d’Ocupabilitat de la UAB, a través del seu programa UAB-Emprèn, posa a disposició de l’alumnat i les persones titulades de la Universitat amb la finalitat d’ampliar les seves competències professionals.

Dins de