Vés al contingut principal

JCPC i AVAFES formaran part de la Comissió d’Avaluació d’ajuts econòmics per a activitats d’estudiants de la UAB

14 gen. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El termini de la convocatòria per obtenir un ajut econòmic per desenvolupar activitats de l’estudiantat de la UAB finalitza el pròxim 30 de gener. Els seleccionats per formar part de la Comissió d'Avaluació han sigut JCPC i AVAFES.
Centre Recursos per a Col·lectius
La Comissió d’Avaluació, que valorarà les activitats presentades a la convocatòria d’ajuts de l’any 2016, està presidida per la Vicerectora d’Estudiants i Cooperació i formada per dos membres de l’equip tècnic de la Unitat de Dinamització Comunitària, un representant del CEUAB i dos estudiants membres d’associacions inscrites a elDirectori, escollits per sorteig.

A la reunió de col·lectius d’elDirectori que va tenir lloc el passat 10 de desembre de 2015, es va decidir que aquest sorteig es duria a terme mitjançant la gravació d’un vídeo. El sorteig ha tingut lloc el dia 12 de gener a les 13h al Centre de Recursos per a Col·lectius, l’espai de suport al teixit associatiu i als consells d’estudiants de la universitat, situat davant de l’Hemeroteca i de l’accés a la Sala d’Estudi de l’Edifici d’Autoservei de la Plaça Cívica. Dues mans innocents han estat les encarregades de treure les butlletes, com es pot veure en aquest vídeo, i els escollits han estat JCPC (Joves Comunistes del Poble Català) y AVAFES (Associació de Veterinaris per a l’Atenció de Fauna Exòtica i Salvatge). Els tres suplents, escollits també per sorteig, han estat Keté (Associació d’estudiants per l’estudi dels animals aquàtics), Asociación de Estudiantes Chinos de la UAB  i Club Bàdminton Bellaterra.

El termini de la convocatòria per obtenir un ajut econòmic per desenvolupar activitats de l’estudiantat de la UAB finalitza el pròxim 30 de gener. Tota la informació relacionada amb la convocatòria (documentació necessària, la dotació pressupostaria total i els criteris de baremació) es troba publicada a www.uab.cat/comunitat

Dins de