Vés al contingut principal

Jaume Peral inaugura el curs 2016-2017 de la Facultat de Ciències de la Comunicació

06 oct. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La lliçó magistral titulada "Periodisme i mitjans públics" serà pronunciada per Jaume Peral, director de la cadena de televisió autonòmica TV3. L'acte serà presidit pel vicerector de Relacions Institucionals i Cultura de la UAB, Carlos Sánchez, i la degana de la facultat, Maria José Recoder.
Jaume Peral, director de TV3
El proper 11 d'octubre a les 12 h, l'aula magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació acollirà l'acte d'inauguració del curs 2016-2017. La lliçó magistral titulada "Periodisme i mitjans públics" serà pronunciada per Jaume Peral, director de TV3. L'acte serà presidit pel vicerector de Relacions Institucionals i Cultura de la UAB, Carlos Sánchez, i la degana de la facultat, Maria José Recoder.

Jaume Peral es va formar com a periodista entre el 1978 i el 1983 a la Facultat de Ciències de la Informació de la UAB. La seva carrera professional es va iniciar a Girona, com a redactor de Ràdio Cadena, i com a corresponsal de l'agència EFE i de Ràdio Nacional d'Espanya. Després va entrar a l'equip de Catalunya Ràdio, com a delegat a Girona.

Va formar part del primer equip de coordinadors de Catalunya Informació, una emissora pionera a l'Estat en el format 24 hores de notícies, que s'ha consolidat amb èxit i que és líder en el seu àmbit. Del 1993 al 1995 va dirigir les seccions d'Economia, Societat i Política de Catalunya Ràdio i de Catalunya Informació. El 1995 va assumir la subdirecció d'Informatius i tres anys més tard va ser designat cap dels Serveis Informatius de Catalunya Ràdio i màxim responsable de Catalunya Informació que, sota la seva direcció, va rebre un premi Ondas. El 2004 va passar a dirigir la comunicació de Catalunya Ràdio, el 2005 es va incorporar a Televisió de Catalunya com a cap de Comunicació i el 2011 va ser redactor del programa 'Parlament', de TV3. El febrer del 2016 va assumir el càrrec de director de TV3.

Dins de