Vés al contingut principal

Ja podeu accedir al reportatge fotogràfic del lliurament dels premis Argó per a treballs de recerca d’enguany.

19 juny 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­Si voleu veure les fotografies de l’acte de lliurament de la 12a edició dels Premis Argó per a treballs de recerca de Batxillerat, només heu de clicar aquí.
Premis Argó
Durant l’acte de lliurament dels premis de la 12a edició dels Premis Argó per a treballs de recerca de Batxillerat, es va realitzar un reportatge fotogràfic, fent el seguiment de la sessió.  Tots els moments clau del lliurament dels premis han estat captats per posar-los a la vostra disposició. Aquí, podeu veure la selecció final de les fotografies i descarregar-vos aquelles que més us agradin.

El passat 16 de juny es va realitzar l’acte de lliurament del 12è premi Argó de treballs de recerca de Batxillerat. Entre personalitats importants de la Universitat Autònoma de Barcelona, va assistir a l’acte Mario García, president de la Comissió Societat-Universitat del Consell Social de la UAB, que va animar als estudiants a anar on mai ningú ha estat abans tot recuperant la cultura de l’esforç. En la sessió, es va recordar que el Consell Social de la Universitat vetlla perquè les expectatives dels futurs estudiants universitaris es compleixin. Més concretament, el Consell Social de la UAB participa del programa Argó finançant els premis als treballs de recerca de Batxillerat, que compten amb un total de 49 distincions.

Per a més informació podeu consultar el Programa Argó.

Dins de