Vés al contingut principal

J.J. López Burniol i Joan Botella debaten sobre "els camins de l'autogovern"

30 gen. 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Dins del cicle "La universitat opina", l'1 de febrer, l'Associació d'Amics de la UAB organitza el debat "Els camins de l'autogovern". Comptarà amb les intervencions de l'advocat Juan José López Burniol i el catedràtic de ciència política Joan Botella.
Sala d'actes del Col·legi de Periodistes de Catalunya
L'1 de febrer, l'advocat Juan José López Burniol i el politòleg Joan Botella intervindran a l'acte "Els camins de l'autogovern", que organitza l'Associació d'Amics de la UAB a la seu del Col·legi de Periodistes de Catalunya (Rambla Catalunya, 10. Barcelona). L'acte tindrà lloc a les 19 h i serà moderat pel periodista Antonio Franco, fundador d'El Periódico de Catalunya.

Joan Botella és catedràtic de ciència política i degà de la Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia de la UAB. És expert en política comparada i està especialitzat en partits polítics, eleccions, govern local i opinió pública. Ha estat degà del Col·legi de Politòlegs i Sociòlegs de Catalunya, vocal del Consell de l'Audiovisual de Catalunya i vicepresident de l'Asociación Española de Ciencia Política, entre d'altres càrrecs. Presideix l'associació Federalistes d'Esquerres.

Per la seva banda, Juan José López Burniol és llicenciat en dret, notari des de 1971 i col·laborador a diferents mitjans de comunicació. Ha impartit classes de dret civil a la UAB i a la UPF. Ha estat degà del Col·legi de Notaris de Catalunya, vicepresident del Consejo General del Notariado, magistrat del Tribunal Superior i del Tribunal Constitucional d'Andorra i membre de la Comissió Jurídica Assessora de la Generalitat. Presideix la Fundació Noguera i és vicepresident de la Fundació Bancària La Caixa.

Dins de