Vés al contingut principal

Isidre Gibert, nou degà de la Facultat de Biociències

11 feb. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

La junta de la Facultat de Biociències ha escollit Isidre Gibert, professor del Departament de Genètica i de Microbiologia, com a nou degà del centre. Gibert assumirà el càrrec el dia 1 de març tot agafant el relleu del professor Jaume Farrés, que ha estat degà des de 2016 fins ara.

Isidre Gibert

Completen el nou equip de deganat Sònia Casillas, vicedegana d'Estudiants i Ocupabilitat i secretària de la Facultat; Marta Martín, vicedegana de Mobilitat, Promoció i Comunicació; Maria Rosario Fernández, vicedegana d'Economia i d'Infraestructures; i Joan Francesc Barquinero, vicedegà de Programació Acadèmica i Qualitat.

Gibert és professor del Departament de Genètica i de Microbiologia de la UAB des de l'any 1989 i ha impartit docència en l'àmbit de la microbiologia des de la seva primera època com a professor ajudant, a finals dels anys vuitanta, fins a l'actualitat. És cap del grup de recerca de genètica molecular i patogènesi bacteriana a l’Institut de Biotecnologia i de Biomedicina (IBB) i les seves línies de recerca s'emmarquen dins l'àmbit de les bases moleculars i genòmiques de la patogènesi bacteriana i la resistència als antimicrobians.

Entre altres responsabilitats, Gibert ha estat coordinador del Màster de Microbiologia Aplicada (2013-2017), sotsdirector (2001-2004) i director de l'IBB (2005-2011) i president del Comitè de Bioseguretat de la UAB (2017-2022). És membre del Claustre i del Consell de Govern de la UAB i ha estat vicedegà d'Economia i d'Infraestructures de la Facultat de Biociències (2017-2022).

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Pau, justícia i institucions sòlides
  • Educació de qualitat

Dins de