Vés al contingut principal

Isabel Esteve imparteix la conferència per celebrar Sant Albert

09 nov. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El 18 de novembre, les 12 h, a la sala d’actes de l’Edifici C, Isabel Esteve, professora emèrita del Departament de Genètica, impartirà la lliçó “Una mirada micro i macroscòpica als ambients externs per a la vida”. El dia 20 a la Facultat de Filosofia i Lletres, a les 17 h, es farà entrega dels diplomes de la promoció 2014-2015 de la Facultat de Ciències.
Sala d'actes de Ciències
El 18 de novembre, a les 12 h, amb motiu de la celebració de Sant Albert, patró de les facultat de Ciències i Biociències, Isabel Martinez imparteix la seva lliçó. La professora emèrita del Departament de Genètica i Microbiologia donarà la conferència “Una mirada micro i macroscòpica als ambients extrems per a la vida”.

L’acte tindrà lloc a la sala d’actes de l’Edifici C. Per facilitar l'assistència dels alumnes a aquest acte, les classes de 12 a 14 h, seran suspeses. D’altra banda el 20 de novembre, a les 17 h, a l’Auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres, tindrà lloc el lliurament de diplomes i premis extraordinaris de la promoció 2014-2015 de les titulacions de la Facultat de Ciències.

Dins de