Vés al contingut principal

Inscriviu-vos a les activitats amb reconeixement ECTS de la FAS

03 oct. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La FAS ofereix dues activitats que l'alumnat de la UAB es podrà reconèixer amb 2 crèdits ECTS. La primera, programada pel novembre, tractarà sobre la cooperació per al desenvolupament i la segona abordarà amb una mirada integradora la sexualitat i l'afectivitat.
ECTS FAS 2016
L'alumnat de la UAB té la possibilitat, un any més, de complementar la seva formació amb activitats relacionades amb temàtiques socials. Aquest primer semestre del curs 2015/2016, la Fundació Autònoma Solidària (FAS) proposa dues activitats reconegudes amb 2 crèdits ECTS per als estudiants de grau.

Una possibilitat és l'activitat "Cooperació per al desenvolupament. Eines cap a la transformació social", que s'impartirà del 21 al 25 de novembre de 2016 (el dilluns i el divendres, de 16:00 h a 20:00 h i el dimarts, el dimecres i el dijous de 16:00 h a 19:00 h).  S'ha modificat la data i s'impartirà al juliol. A través de les sessions teòriques i tallers participatius, el curs vol aproximar-se a les relacions de poder en l'àmbit internacional i a la seva connexió amb les desigualtats Nord - Sud. El programa complet dels tallers ja es pot descarregar.

Per a obtenir el certificat, cal assistir al 100% de les sessions i realitzar un projecte d'educació per al desenvolupament, així com una reflexió personal.

L'altra opció que ofereix la FAS són els tallers formatius de "Sexualitat i afectivitat. Una mirada integradora", que tractaran l'afectivitat i el sexe com un concepte de "salut". S'abordaran temes com l'assertivitat, el gènere, els drets sexuals i reproductius, el plaer, les preferències sexuals o algunes problemàtiques, com ara les disfuncions o els embarassos no desitjats. També es parlarà del VIH i del coneixement dels drets humans de les persones que conviuen amb el virus.

El curs sobre sexualitat tindrà lloc del 17 de novembre a l'1 de desembre de 2016 (el dimarts i el dijous de 15:30 h a 18:30 h). També cal assistir al 100% de les sessions i realitzar un treball teòric i un de pràctic.

Cal inscriure's fent clic aquí.

Dins de