Vés al contingut principal

Inscripcions obertes per al taller de representació estudiantil

25 juny 2021
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El Taller de representació estudiantil és una activitat organitzada per la Unitat de Dinamització Comunitària, que té com a objectiu donar a conèixer els canals de participació i representació de la UAB i el paper de l’estudiant representant, a més d’oferir l’oportunitat de conèixer a la institució en què estàs estudiant. Les inscripcions estan obertes fins el 2 de juliol.

cartell_TallerRepresentació

Inscripcions obertes fins al 2 de juliol

L’activitat va adreçada a qualsevol persona que estudiï i estigui interessada en aquesta temàtica, especialment aquelles que hagin estat triades per a algun càrrec de representació.

Enguany, el taller es realitzarà del 19 al 23 de juliol i, a diferència de l’any passat, serà completament presencial. A més, es tractaran diversos continguts relacionats amb les tasques de representació estudiantil. Es parlarà de l’organització de la representació d’estudiants a la UAB, quins tipus hi ha, com es distribueixen i quines són les seves funcions principals. També es tractarà la figura del delegat o delegada, present a tots els cursos de tots els graus i essencial per a la bona dinàmica de grup i comunicació entre el professorat i l’equip de deganat de la facultat corresponent.

Un altre contingut a tractar seran els òrgans de representació suprauniversitària, les seves tasques i funcions, i organització. Relacionat amb tots aquests temes, les normatives bàsiques que afecten a l’estudiant i la participació també seran elements que es tractaran al taller; donant a conèixer què es pot i què no es pot fer en termes de representació i participació com a estudiant. Finalment, es farà un recull d’altres formes de participació estudiantil a la UAB, no mencionades en els grans blocs de continguts esmentats anteriorment.

Per participar, només cal omplir el següent formulari d’inscripció i, amb aquesta activitat, es pot reconèixer 1 crèdit ECTS.

Per més informació o qualsevol dubte consulteu el web de la Unitat de Dinamització Comunitària.

Dins de