Vés al contingut principal

Informació sobre la vaga

29 nov. 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Informació sobre l'afectació de la vaga convocada el dijous, 29 de novembre.
Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona

Des de primera hora del matí, la presència de piquets d’estudiants als vials interns del campus i a les entrades als centres n’han dificultat l’accés.

A la franja de matí l’assistència a classe per part de l’alumnat estava per sota del 10% a les facultats d’Economia i Empresa, Ciències i Biociències, Ciències de la Comunicació Filosofia i Lletres, Psicologia, Ciències de l’Educació, Traducció i Interpretació, Ciències Polítiques i Sociologia, Dret i Medicina. Al campus de Sabadell ha estat d’un 25%.

A l’Escola d’Enginyeria i a la Facultat de Veterinària ha estat entre el 40 i el 60%. A les Unitats docents hospitalàries la presència d’alumnat a les aules ha estat per sobre del 70%.

A la franja de tarda no hi ha hagut presència de piquets informatius i s’ha accedit al Campus amb normalitat.
l’assistència a classe per part de l’alumnat estava per sota del 10% a les facultats d’Economia i Empresa, Ciències i Biociències, Ciències de la Comunicació, Filosofia i Lletres, Psicologia, Ciències de l’Educació, Traducció i Interpretació, Ciències Polítiques i Sociologia, i Dret.

A les facultats de Medicina, Veterinària i el Campus de Sabadell l’assistència està al voltant del 30% i a l’Escola d’Enginyeria del 80%.

Pel que fa a les dades de l'afectació de la vaga del personal docent i personal d'administració i serveis convocada pel sindicat COS dels Països Catalans i CGT de Catalunya,  corresponents a les dues jornades de vaga (28 i 29 de novembre), es faran públiques una vegada estiguin comptabilitzades.

Dins de