Vés al contingut principal

Informació sobre la vaga

28 nov. 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Informació sobre l'afectació de la vaga convocada pel dimecres, 28 de novembre.
Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona
Des de primera hora del matí, la presència de piquets d’estudiants als vials interns del campus i a les entrades als centres n’han dificultat l’accés.

A la franja de matí l’assistència a classe per part de l’alumnat estava per sota del 10% a les Facultats d’Economia i Empresa, Ciències i Biociències, Filosofia i Lletres, Psicologia, Ciències de l’Educació, Traducció i Interpretació, Ciències Polítiques i Sociologia, Dret i Medicina. A la Facultat de Ciències de la Comunicació, ha estat d’un 20%.

A l’Escola d’Enginyeria, a la Facultat de Veterinària, al Campus de Sabadell i a les Unitats docents hospitalàries la presència d’alumnat a les aules ha estat al voltant del 80%.

A la franja de la tarda
A la franja de tarda, l’assistència a classe per part de l’alumnat ha estat per sota del 10% a les facultats d’Economia i Empresa, Ciències i Biociències, Filosofia i Lletres, Psicologia, Ciències de l’Educació, Traducció i Interpretació, Ciències Polítiques i Sociologia, Dret i Medicina.

A les facultats de Ciències de la Comunicació, Veterinària, Ciències de l’Educació i al Campus de Sabadell, l’assistència ha estat d’un 30%, i a l’Escola d’Enginyeria d’un 70%.

Pel que fa a les dades de l'afectació de la vaga convocada pel sindicat COS dels Països Catalans i CGT de Catalunya del personal docent i personal d’administració i serveis corresponents al dia d’avui, aquestes es faran públiques quan estiguin disponibles.

Dins de