Vés al contingut principal

Incidència de la vaga general convocada per la Intersindical-CSC

21 feb. 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Informe d'incidència de la vaga general convocada per la Intersindical-CSC per al dia 21 de febrer de 2019.
Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona
Informe d'incidència de la vaga general convocada per la Intersindical-CSC pel dia 21 de febrer de 2019:

No hi hagut presència de piquets informatius i s'accedeix al campus i als centres amb normalitat durant tota la jornada.

Al matí, no hi havia presència d'alumnes a les facultats de Ciències de la Comunicació, Ciències de l'Educació, Traducció i Interpretació, Ciències Polítiques i Sociologia, Dret, Filosofia i Lletres i Psicologia, i a la Unitat Docent de Ciències Mèdiques Bàsiques. A les facultats d'Economia i Empresa, Ciències i Biociències, estava per sota del 5%. A la Facultat de Veterinària, el campus de Sabadell i l'Escola d'Enginyeria, la presència d'alumnes estava per sota del 50%. A les unitats docents situades fora del campus, la presència d'alumnes és el 100% a excepció del Parc de Salut Mar, on està per sota del 5%.

A la tarda, l'assistència d'alumnes ha estat per sota del 20% a les facultats de Ciències de la Comunicació, Ciències de l'Educació, Traducció i Interpretació, Ciències Polítiques i Sociologia, Dret, Filosofia i Lletres, Psicologia i Economia i Empresa. L'assistència ha estat d'entre el 30 i el 60% a les facultats de Veterinària i de Medicina, així com al campus de Sabadell, i ha estat majoritària -entre el 80 i el 100%- a l'Escola d'Enginyeria i a les unitats docents hospitalàries.

Les dades de seguiment de personal docent i personal d'administració i serveis corresponents al 21 de febrer estaran disponibles a partir de la setmana vinent.

Dins de