Vés al contingut principal

Hamza Díaz, estudiant d'Enginyeria i emprenedor de la UAB, comparteix la seva experiència professional en una trobada virtual

09 feb. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Díaz cursa el doble Grau en Enginyeria Informàtica i Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació a la UAB, és director de Tecnologia d’una consultoria nord-americana vinculada a la intel·ligència artificial i, a més, ha ideat diversos projectes emprenedors. Narrarà la seva experiència en una sessió de Microsoft Teams exclusiva i gratuïta per a l’alumnat el 28 de febrer a les 13.00 h.

Hamza Díaz

Hamza Díaz, estudiant d’Enginyeria a la UAB, serà el protagonista de la propera UAB Session, que tindrà lloc el 28 de febrer, dilluns, a les 13.00 h a Microsoft Teams. Organitzades pel programa UAB-Emprèn, les UAB Session són accions formatives exclusives i gratuïtes per a l’alumnat de l’Autònoma que permeten conèixer de primera mà experiències emprenedores i ampliar coneixements i competències en l’àmbit de la generació d’idees i l’emprenedoria.

Díaz es defineix professionalment com a Senior Full Stack Developer & Data Scientist, i com a tal ha treballat a la multinacional Accenture en l’àmbit dels serveis d’intel·ligència artificial. A més, ha completat amb èxit més d’una vintena de projectes en qualitat de freelance. A dia d’avui, fa més d’un any que és director de Tecnologia a Aigora, una consultoria nord-americana que promou la implementació de la intel·ligència artificial en la ciència sensorial i del consumidor.

En la seva faceta d’emprenedor, Díaz és fundador i CTO d’una startup de patinets elèctrics i participa en el programa UAB-Emprèn, on ha rebut assessorament per a la generació d’idees i ha guanyat diverses competicions, com UAB Reptes i Emprèn Pitch. A més, ha estat seleccionat per representar la Universitat en esdeveniments com Imagine Express.

Per tal d'assistir a la UAB Session només cal formalitzar la inscripció a través d’aquest enllaç. Un dia abans de la sessió, les persones inscrites rebran un enllaç que els permetrà connectar-se a la reunió de Microsoft Teams.

Dins de