Vés al contingut principal

Guanyadors del 2on premi de la XVII Edició dels Premis ACCID al Millor Cas Pràctic

21 jul. 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Quatre alumnes del grau en Comptabilitat i Finances, Jazmine Serena, Habib Kareem,Tian Tian i Juan Carlos Domínguez, guanyen el 2on premi de la XVII Edició dels Premis ACCID al Millor Cas Pràctic convocats per l'Associació Catalana de Comptabilitat i Direcció i que s'han resolt aquest juliol de 2020.

Associació Catalana de Comptabilitat i Direcció

El Premi al Millor Cas Pràctic es lliura a aquelles persones que hagin realitzat un cas pràctic, preferentment real, relacionat amb la comptabilitat o la direcció d’empreses, i que per la seva importància, originalitat, implicacions o aportacions mereixin ser reconegudes especialment.

Enguany el Jurat dels Premis ACCID ha estat format per: Alfredo Rocafort, catedràtic de comptabilitat de la UB, president de la Reial Acadèmia Europea de Doctors i vicepresident 2n. de l’ACCID; Daniel Faura, president de l’ACCID; Emili Gironella, soci-director de Gironella Auditors i membre del Consell Assessor de l’ACCID i Xavier Subirats, secretari del Col.legi d’Economistes de Catalunya i vicepresident 3r. de l’ACCID.

El cas presentat per Jazmine Serena, Habib Kareem,Tian Tian i Juan Carlos Domínguez al Premi al Millor Cas Pràctic ha estat Cas NESTLÉ ESPAÑA, S.A.U, i va ser desenvolupat a l'assignatura Anàlisi dels Estats Financers, impartida pel professor Francesc Gómez Valls.

Dins de