Vés al contingut principal

FundiPau i la UAB organitzen la exposició “Refugiats per què?”

22 nov. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Es podrà visitar del 5 al 22 de desembre. La conferència inaugural tindrà lloc el dia 14 de desembre a les 10,45 h. Serà pronunciada per Jordi Armadans, director de FundiPau, la fundació que organitza l’exposició conjuntament amb la UAB i el Fons Català de Cooperació al Desenvolupament.
Facultat de Dret
Del proper 5 de desembre al 22 del mateix mes, la Facultat de Dret acollirà l’exposició temporal sobre la crisi dels refugiats titulada “Refugiats, per què?”. La iniciativa està organitzada per la fundació FundiPau, conjuntament amb la UAB i amb la col·laboració del Fons Català de Cooperació al Desenvolupament. Hi haurà un acte d'inauguració el dia 14 de desembre a les 10,45 h.

Mostrarà tot un seguit d’informacions relatives a la crisi dels refugiats i tot el que pateixen durant l’exili. Infografies, dades o testimonis reals sobre la guerra o el propi viatge cap a Europa són mostres del que contindrà la exposició, com també algunes referències al passat, exilis anteriors o greus crisis humanitàries històriques.

L’exposició vol motivar l’actuació de la societat front la greu crisi actual que pateix el món, més enllà de la solidaritat basada en la reivindicació, l’asil i la conscienciació, conceptes completament necessaris però insuficients. L’objectiu real és promoure canvis globals a nivell estructural que permetin fer possible lluitar per posar fi a tots aquests conflictes que fan que la gent hagi d’abandonar la seva vida.

La mostra serà inaugurada el 14 de desembre amb la conferència que duu el mateix títol que l’exposició. Aquesta es durà a terme a les 10,45 h, a l’aula magna de la Facultat de Dret, i serà pronunciada per Jordi Armadans, director de FundiPau. Creada l’any 1983, aquesta fundació treballa des de diversos punts per aconseguir un món conscienciat amb la humanitat on la societat col·labori per construir un món sense violència i en pau.

Dins de