Vés al contingut principal

Francisco Fernández Moreno disserta sobre recursos energètics al segle XXI

02 jul. 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El programa Universitat a l'Abast, que facilita a persones de més de 50 anys seguir assignatures d'estudis de la UAB tot compartint aula amb els estudiants oficials, tancarà les activitats del curs 2017-2018 el 3 de juliol amb una xerrada del físic Francisco Fernández Moreno.
Universitat a l'Abast
Francisco Fernández Moreno, catedràtic de física nuclear de la UAB i exconseller del Consejo de Seguridad Nuclear (CSN), oferirà la conferència "Quines energies per al segle XXI?" a l'acte de cloenda del programa Universitat a l'Abast d'aquest curs, que tindrà lloc el 3 de juliol, a les 17 h, a la sala de graus de l'Escola de Postgrau.

La sessió començarà amb unes paraules de benvinguda a càrrec de María José Feijóo, directora de l'Escola de Postgrau i de la Formació Contínua de la UAB; de Joan Carbonell, degà de la Facultat de Filosofia i Lletres; i de Tomás Peire, coordinador acadèmic del programa Universitat a l'Abast. Seguidament, el col·lectiu d'estudiants Plus Actiu de la Universitat a l'Abast explicarà les activitats realitzades durant el curs actual i els projectes previstos per al 2018-2019.

Cursos per a majors de 50 anys

El programa institucional Universitat a l'Abast és una iniciativa de la UAB, impulsada des de l'Escola de Postgrau, que promou la formació al llarg de la vida i l'envelliment actiu. Durant el curs 2017-2018, més de 450 persones majors de cinquanta anys han cursat assignatures al campus de la UAB, tot compartint aules amb els estudiants oficials en diferents titulacions. La Universitat a l'Abast dóna també suport acadèmic a les aules d'extensió universitària per a persones grans a diferents poblacions de l'entorn de la UAB, en les què han participat més de 4.500 persones.

Dins de