Vés al contingut principal

Francesc Riverola explicarà a la UAB què valora d'un projecte emprenedor a l'hora d'invertir-hi

17 març 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Riverola, business angel i fundador del portal internacional de divises FXStreet, impartirà el taller Què busca un inversor per invertir en un projecte emprenedor? el proper 29 de març, dimarts, a les 13.00 a l'espai UAB-Emprèn, a la plaça Cívica. La sessió és exclusiva i gratuïta per a l'alumnat de la Universitat.

Francesc Riverola

Riverola compartirà amb les persones assistents al taller la seva experiència d'emprenedoria com a creador i president de FXstreet, el portal internacional de divises de referència. A més, detallarà casos reals de projectes en què ha invertit i els factors que ell valora, com a business angel, a l’hora de fer una inversió.

El ponent és un professional conscient del seu compromís social i educatiu i contribueix a la millora de la societat i a la transformació de la consciència individual compartint les seves experiències i transmetent valors d’esforç, dedicació i passió a la gent jove. Pel que fa a la seva formació, és llicenciat en Ciències Econòmiques per la Universitat de Barcelona i ha cursat el PDD (Management Developement Program) a IESE Business School. Va fundar FXstreet l’any 2000, quan treballava com a e-Research Management a l’e-Business Center de PwC&IESE.

El taller forma part de l’oferta formativa en generació d’idees i emprenedoria que el Servei d’Ocupabilitat de la UAB, a través del seu programa UAB-Emprèn, posa a disposició de l’alumnat i les persones titulades de la Universitat amb la finalitat d’ampliar les seves competències professionals.

L'espai UAB-Emprèn és a la plaça Cívica, a la primera planta de l'edifici RR, damunt del bar.

Per participar al taller només cal inscriure's en aquest formulari.

Dins de