Vés al contingut principal

Finalitzen les sessions de formació per delegats i delegades del curs 17/18

28 maig 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Més de 500 delegats/des han participat de les formacions d’aquest curs programades per la unitat de Dinamització Comunitària, que ofereixen eines per la tasca del delegat/da i són un espai de foment de la xarxa de delegats/des de la UAB.
Formació delegats/delegades
Aquest curs 17/18 més de 500 delegats i delegades han participat de les formacions programades per la Unitat de Dinamització Comunitària. La formació és una de les eines bàsiques que la UAB ofereix als delegats i delegades perquè puguin exercir la seva tasca a la facultat.

El Cens de delegats/des de grup acadèmic compta aquest curs amb gairebé 600 delegats/des inscrits, i les formacions han comptat amb 538 assistents. Les sessions són un espai no només de formació i eines per la tasca dels delegats/des, sinó també de creació de xarxa entre els delegats/des de les diferents facultats, un moment per compartir experiències i aprendre conjuntament.

Com a novetat, enguany els delegats/des de primer curs comptaven amb un programa formatiu específic i diferenciat de dels delegats/des que ja havien representat el seu grup acadèmic en cursos anteriors. Per aquells que feien de delegat/da per primer cop, s’han ofert formacions sobre quines són les eines bàsiques amb les que compten, com funcionen les enquestes de seguiment acadèmic o el sistema de beques, quines estructures de representació i participació hi ha als centres i quina és la composició del teixit associatiu al campus. Per aquells que ja havien fet de delegat/da en cursos anteriors, les sessions han volgut aprofundir en alguns dels aspectes sobre els que els delegats/des demanaven formació en les avaluacions de cursos anteriors. Per exemple, hem parlat dels processos electorals a la universitat, les oportunitats d’inserció laboral al campus, com abordar les qüestions de gènere a l’aula, com funciona la mobilitat acadèmica i quina relació es pot mantenir amb la UAB quan finalitzem els estudis.

Les sessions, de no més de 90 minuts de duració i ofertes en dos franges horàries diferenciades per mirar d’adaptar-se a les necessitats dels delegats/des de totes les facultats, s’han realitzat amb la col·laboració de serveis i unitats del campus, com la Oficina de Qualitat Docent, el Servei d’Ocupabilitat, l’Àrea d’Afers Acadèmics, l’Observatori per a la Igualtat, Alumni UAB i l’Àrea de Relacions Internacionals. Podeu consultar-ne el programa complert del curs aquí.

Dins de