Vés al contingut principal

Filosofia i Lletres ret homenatge al personal que acaba la docència activa

29 juny 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El 29 de juny la Facultat de Filosofia i Lletres reconeixerà la tasca del professorat que acaba la docència activa aquest curs: Aurora González, Martí Boada, Josep Maria Brucart i Joan Nunes. L'acte tindrà lloc a l'auditori, a les 12 h, i serà retransmès al canal Youtube de la Facultat.

Facultat de Filosofia i Lletres

El 29 de juny la Facultat de Filosofia i Lletres organitza un acte de represa de l'activitat presencial amb l'objectiu de reconèixer la tasca del professorat que acaba la docència activa aquest curs: Aurora González, Martí Boada, Josep Maria Brucart i Joan Nunes. L'acte serà presidit pel degà de la Facultat, Joan Carbonell, i tindrà lloc a l'auditori, a les 12 h. Serà retransmès per streaming a través del canal Youtube de la Facultat.

González és professora del Departament d'Antropologia Social i Cultural, Brucart pertany al Departament de Filologia Espanyola i tant Martí com Nunes formen part del Departament de Geografia. Aquest acte de reconeixement té lloc habitualment la primera setmana del mes de juny i enguany té una rellevància especial, ja que serveix com a cloenda presencial del curs que tothom hauria volgut normal. Comptarà amb l'actuació del quartet MÈLT.

Atesa l'aplicació de la normativa sanitària, l'aforament ha de ser necessàriament limitat (aproximadament 80 persones). Per això, hi assistiran els membres de l'equip de Deganat en ple i una representació institucional formada per directors i directores de departament, coordinadors i coordinadores de títols de grau i màster, caps d'àrea i serveis del centre, estudiants de la Junta Permanent i els membres de la facultat que formen part de l'Equip de Govern de la universitat. A més, i en funció de l'espai lliure, s'ha considerat la possibilitat que hi assisteixi professorat que vulgui participar d'aquest reconeixement.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Educació de qualitat