Vés al contingut principal

Experts tracten sobre accés, imparcialitat i transparència a l'ocupació pública

27 oct. 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Les diferents ponències de les XI Jornades Universitàries d'Ocupació Pública, que van tenir lloc el 26 d'octubre a Barcelona, van tractar sobre la imparcialitat, l'accés i la transparència al sector. A més, a la jornada, van ser lliurats els diplomes del Postgrau d'Ocupació Pública.
Facultat de Dret
El 26 d'octubre, a la sala d'actes de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya, van tenir lloc les XI Jornades Universitàries d'Ocupació Pública, que organitza el Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques de la UAB. Les ponències presentades en aquesta edició van tractar sobre la imparcialitat, l'accés i la transparència a l'ocupació pública.

La trobada va començar amb les paraules d'obertura institucional que va pronunciar Eulàlia Pla, subdirectora general de Recerca i de Formació en Alta Direcció de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya. Tot seguit, va pronunciar la primera ponència Manuel Villoria, catedràtic de l'Àrea de Ciència Política i de l'Administració de la Universitat Rey Juan Carlos. El títol va ser "La imparcialitat com a fonament de l'ocupació pública".

A la segona ponència de la jornada, Joan Amenós, professor de dret administratiu de la UAB, va oferir la ponència "Accés a l'ocupació pública: perspectives i qüestions d'interès". I la tercera ponència, titulada "La veritable transparència", va anar a càrrec de Roger Cots, secretari general de l'Ajuntament de Gavà. Finalment, el vicerector de Relacions Institucionals i de Cultura de la UAB, Carlos Sánchez, va tancar la trobada amb unes paraules de cloenda institucional.

A més, en el marc de la jornada, es va procedir al lliurament de diplomes de l'alumnat de la cinquena edició del Postgrau d'Ocupació Pública de la Facultat de Dret de la UAB.

Dins de