Vés al contingut principal

Èxit dels estudiants de la UAB al Campionat d’Europa de natació paralímpica de Dublín

22 ag. 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Núria Marquès i Òscar Salguero han sumat 10 medalles al Campionat d’Europa de natació paralímpica disputat a Dublín. Núria, a més, s’ha proclamat campiona d’Europa en 100 metres esquena i en 200 metres estils, mentre que Òscar s’ha convertit en campió d’Europa en 100 metres braça, on ha establert un nou rècord.
Imatge dels nedadors Òscar Salguero i Núria Marquès
Font: Twitter (@o_nuriamarques; @oscarsalguero1)
El Campionat d’Europa de natació paralímpica, celebrat del 13 al 19 d’agost a Dublín, ha estat farcit d’èxit per als estudiants de la UAB que hi han participat: Núria Marquès, estudiant de Fisioteràpia, i Òscar Salguero, alumne de Medicina.

Marquès ha pujat al podi en totes les proves disputades, obtenint 4 medalles de plata (100 metres braça, 400 metres estil lliure, 100 metres relleus i 100 metres estil lliure), 2 de bronze (100 metres papallona i 50 metres estil lliure) i 2 d’or, proclamant-se campiona d’Europa en 100 metres esquena i en 200 metres estils. Amb els europeus de Dublín, la nedadora de Castellví de Rosanes ha aconseguit superar el seu rècord de medalles en competicions internacionals.

Salguero, per la seva banda, ha obtingut medalla de plata en relleus 4x100 metres estils i s’ha convertit en campió d’Europa en 100 metres braça, establint el nou rècord d’Espanya d’1:09:24. Aquesta medalla d’or se suma als ors obtinguts als Jocs Paralímpics de Río 2016 i al Mundial de Mèxic del 2017, aconseguint, així, la 'triple corona'.

Dins de