Vés al contingut principal

Europa cerca talent creatiu a la UAB

02 març 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La Sala Cinema acull una sessió informativa del projecte europeu CreatIFI dimecres, 9 de març, a les 12,30 hores, dirigida a emprenedors, dissenyadors, experts en videojocs, innovadors i entitats amb propostes culturals i artístiques creatives d'art al carrer basades en tecnologies de l'Internet del futur.
Europa cerca talent creatiu a la UAB
CreatiFI és un projecte europeu per al desenvolupament d’iniciatives creatives i culturals basades en tecnologies de la Informació i la Comunicació i en la plataforma tecnològica FIWARE, amb quatre centres d’activitat repartits arreu d’Europa, un d’ells a Barcelona. Aquí, mitjançant la Direcció de Creativitat i Innovació de l’Institut de Cultura de Barcelona i en col·laboració amb la Fundació i2CAT, impulsa el “Creative Ring Challenge (CRC)”, per dissenyar propostes en equip que millorin l’experiència i la participació ciutadana en els festivals culturals.

La sessió informativa que tindrà lloc a la UAB s’adreça a emprenedors, dissenyadors, experts en videojocs, innovadors, cooperatives i associacions de l’àmbit cultural i artístic que tinguin propostes creatives d’art al carrer. En la seva organització hi participen les CORE de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles i de Patrimoni Cultural de la UAB.

La proposta guanyadora podrà ser representada en el proper festival d’arts de carrer MAC, durant les festes de La Mercè d’enguany. Els 5 projectes preseleccionats disposaran de més de 25.000 euros i l’equipament i suport necessaris per desenvolupar-los. El projecte guanyador tindrà una dotació de 50.000 euros.

Dins de