Vés al contingut principal

Estudien l'efecte del confinament en l'estat emocional i cognitiu

29 abr. 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Una recerca recopila informació sobre relacions interpersonals i aspectes cognitius de l'atenció i la memòria espacial durant el confinament. Els investigadors volen comptar amb la participació voluntària i anònima d'estudiants de la UAB.

Estudiants

Donada la situació actual de confinament, investigadors de la Facultat de Psicologia i l'Institut de Neurociències de la UAB, de la UNED i de la Universitat d'Almeria estan fent un estudi sobre l'efecte del confinament en l'estat emocional i cognitiu de les persones per al qual volen comptar amb la participació de l'alumnat de la UAB.

La participació en aquest estudi és voluntària i consisteix en realitzar un qüestionari i una prova cognitiva online. El qüestionari inclou preguntes sobre les relacions interpersonals i la situació de confinament. La prova cognitiva en línia vol mesurar alguns aspectes cognitius de l'atenció i de la memòria espacial. Es pot realitzar en un altre moment o a continuació del qüestionari previ. Cadascuna de les parts té uns vint minuts de duració.

Les respostes seran tractades de manera anònima i únicament amb fins de recerca. En cap cas es publicaran els resultats individuals, ni cap tipus d'informació que pugui identificar els participants, tot mantenint els criteris ètics establerts en la declaració d'Hèlsinki de 2013. A més, les respostes poden ser retirades en qualsevol moment sense haver de donar explicacions.

Es pot omplir el qüestionari des de qualsevol tipus de dispositiu digital (ordinador, tablet o telèfon). Per a la prova cognitiva, cal utilitzar un ordinador.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Salut i benestar