Vés al contingut principal

Ester Bonal inaugura el curs a la Facultat de Ciències de l'Educació

05 oct. 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El 10 d'octubre, la Facultat de Ciències de l'Educació inaugurarà el nou curs amb un acte institucional que comptarà amb la participació d'Ester Bonal, música i docent, qui impartirà la conferència magistral "Educació: l'eina per a una vida vivible".
Inauguració Educació
La Facultat de Ciències de l'Educació inaugurarà oficialment el curs 2018-2019 aquest dimecres, 10 d'octubre, amb un acte institucional que tindrà lloc a les 12,30 h, a la plaça de les Oliveres de la facultat.

La música i docent Ester Bonal, impulsora del projecte Xamfrà (centre de música i escena per la inclusió social) i professora del departament de pedagogia de l'Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC), pronunciarà la lliçó magistral "Educació: L'eina per a una vida vivible".

En el decurs de la inauguració s'entregarà un petit record al professorat que es jubila enguany i es lliuraran els diplomes als estudiants mereixedors del premi extraordinari de la titulació.

Dins de