Vés al contingut principal

ESN UAB organitza un dinar internacional

11 maig 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Amb motiu del dia d’Europa, el col·lectiu ES UAB (Erasmus Student Network), juntament amb la Unitat de Dinamització Comunitària, va organitzar un dinar internacional el passat dimecres 9 de maig.
Dinar internacional
El 9 de maig es celebra el dia d’Europa i aprofitant que arriba el final de curs, i a que l’erasmus també s’acaba, el col·lectiu Erasmus Student Network (ESN) UAB, juntament amb la Unitat de Dinamització Comunitària, va organitzar un dinar internacional davant del Centre de Recursos per a Col·lectius de la universitat de 13 h a 15 h.

L’Erasmus Student Network és una xarxa d’associacions per a estudiants d’intercanvi que agrupa més de 300 seccions a 33 països. L’ESN UAB forma part d’aquesta xarxa, i es dedica a millorar la integració dels estudiants internacionals organitzant tota mena d’esdeveniments, com el dinar internacional.

El dinar estava dirigit als estudiants internacionals i als estudiants locals que haguessin marxat d’erasmus o que hi volguessin marxar. Per a poder participar-hi, havien de portar un menjar casolà típic del seu país d’origen per a poder compartir-lo entre els assistents. Gaspatxo, quiche, amanida d’arròs i, és clar, pa amb tomàquet... van ser alguns dels plats que no van faltar a la taula.

Dins de