Vés al contingut principal

Erasmus per a joves emprenedors

28 gen. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El proper 6 de febrer a les 11h, l'Espai UAB Emprèn acollirà una presentació del programa "Erasmus For Young Entrepreneurs",  dirigida a totes les emprenedores i emprenedors, estudiants i titulats de la UAB. Comptarà amb la participació del Dr. Eduard Balbuena i Belén López de la FCRi.
Erasmus For Young Entrepreneurs
El programa "Erasmus For Young Entrepreneurs (E4YE)" ofereix als joves emprenedors europeus l’oportunitat de realitzar una estada d’1 a 6 mesos parcialment finançada, en un altre país de la Unió Europea, durant la qual adquiriran les habilitats necessàries, al costat d’un empresari experimentat, per tal de crear o dirigir una petita o mitjana empresa a Europa.

El programa, nascut el 2009 i finançat per la Comissió Europea, opera actualment a 37 països amb l’ajut dels punts de contacte locals, la tasca dels quals és donar suport als emprenedors.

La UAB, a través de l'UAB Emprèn, gestiona el programa dins de la universitat. Totes les emprenedores i emprenedors, estudiants i titulats de la UAB, que vulguin participar del programa E4YE ho hauran de sol·licitar a UAB-Emprèn a través del correu uab.empren@uab.cat) i aquest es coordinarà amb la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi), que és qui gestiona el punt de contacte local a Catalunya. El punt de contacte local serà el principal enllaç durant el Programa, oferint orientació al llarg de l'intercanvi, ajudant a presentar la sol·licitud i a establir una relació fructífera amb un empresari adient, a més de solucionar qualsevol dubte a nivell de tramitació i/o estada.

A la presentació que es celebrà el proper 6 de febrer a l'Espai UAB Emprèn es detallaran totes les caraterístiques del programa E4YE i els requisits per participar-hi. La jornada comptarà amb la participació del Dr. Eduard Balbuena, director del programa Ciència-Empresa, i Belén López, del departament de Divulgació de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació.

Dins de