Vés al contingut principal

Ens deixen Rosa Araceli Santiago, Sebastià Riera i Jordi Ballester

24 jul. 2023
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El cap de setmana passat ens van deixar Rosa Araceli Santiago, Sebastià Riera i Jordi Ballester, professors de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB. La Universitat expressa el condol més sentit a totes les persones que els coneixien i els apreciaven i comparteix el sentiment per la seva pèrdua.

Llibre de la memòria de la UAB

En els darrers dies ens han deixat els professors següents de la Facultat de Filosofia i Lletres:

El 21 de juliol, Rosa Araceli Santiago, catedràtica emèrita de Filologia Grega del Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana.

El 22 de juliol, Sebastià Riera, professor del Departament d'Història Moderna i Contemporània.

El 23 de juliol, Jordi Ballester, catedràtic del Departament d'Art i de Musicologia.

La Universitat fa arribar el condol més sincer a totes les persones que els coneixien i els apreciaven i comparteix el sentiment per les seves pèrdues.

Dins de