Vés al contingut principal

Ens deixen Esther Morón, Montserrat Tejero i Iván Tubau

14 nov. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Ens han deixat Montserrat Tejero, membre del personal d'administració i serveis de la Facultat de Veterinària, Esther Morón, professora de la Facultat de Dret, i Iván Tubau, exprofessor de la Facultat de Ciències de la Comunicació.
Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona

Tejero havia treballat durant molts anys de l'Àrea d'Economia i Finances i, posteriorment, havia estat destinada a la Facultat de Veterinària.

Morón era professora del Departament de Ciència Política i Dret Públic i havia col·laborat també amb altres universitats. Va desenvolupar una llarga trajectòria professional com a assessora en matèria de cibercriminalitat, protecció de dades i noves tecnologies, delinqüència econòmica i propietata intel·lectual.

Tubau va ser professor de la Facultat de Ciències de la Comunicació i expert en periodisme cultural. Va col·laborar amb Bang!, El Jueves i El Mundo, va ser director de l'edició espanyola de la revista Playboy, va ser presentador de televisió i va escriure diversos llibres de poesia.

La Universitat fa arribar el condol més sincer a totes les persones que coneixien i apreciaven Tejero, Morón i Tubau i comparteix el sentiment per les seves pèrdues.

Dins de