Vés al contingut principal

Ens deixa el professor i investigador Lluís Gesa

02 juny 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Ens ha deixat Lluís Gesa Bote, professor de l'Escola d'Enginyeria i investigador de l'Institut d'Estudis Espacials de Catalunya (IEEC). La rectora, l'equip de govern, el director de l'Escola d'Enginyeria i tota la comunitat universitària expressen el seu sentiment de condol a la família i amics.

Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona

El passat divendres 29 de maig ens va deixar Lluís Gesa Bote, professor del Departament de Ciències de la Computació de l'Escola d'Enginyeria de la UAB i investigador de l'Institut d'Estudis Espacials de Catalunya (IEEC). Compromès i apassionat de la seva feina, era un investigador molt apreciat pels seus companys i un professor molt valorat pel seu alumnat. Es tracta d’una gran pèrdua per a l'Escola.

Dins de