Vés al contingut principal

Enquesta de satisfacció del Servei d'Informàtica

01 juny 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El Servei d'Informàtica està realitzant una  enquesta, dirigida a tota la comunitat universitària, per poder valorar el seu grau de satisfacció amb els principals serveis que ofereix, que es pot respondre fins al 30 de juny.
Enquestes

El Servei d'Informàtica està realitzant una  enquesta  amb la voluntat de donar un millor servei als seus usuaris i de poder valorar el seu grau de satisfacció amb els principals serveis que ofereix.

L'objectiu de l'enquesta és conéixer l'opinió dels usuaris respecte del suport que s'ofereix des del Centre d'Assistència i Suport (CAS) del Servei d'Informàtica, tant remot com presencial,  així com dels principals serveis que s'ofereixen.

L'enquesta és anònima i es pot respondre a l'enllaç següent fins al 30 de juny del 2018.

Dins de