Vés al contingut principal

'Emprèn Pitch' premia tres idees o projectes de l'àmbit de la salut i de l'economia circular

14 des. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

La diversitat i la qualitat de les presentacions marca la tercera edició de la competició de pitch de la UAB, que han guanyat Marina Sánchez Calleja, estudiant del grau en Medicina (primer premi); Júlia de Mas Soler, també de Medicina (segon premi), i Pau Sabrià Liaño, alumne del grau en Veterinària (tercer premi). Les seves presentacions han estat distingides per un jurat professional com les millors entre les 10 finalistes.

Guanyadors i jurat d'Emprèn Pitch 2022

10 finalistes amb idees i projectes d'àmbits molt diversos: salut, economia circular, música, restauració...

La UAB ha celebrat amb èxit una nova edició d'Emprèn Pitch, la seva competició de pitch per a tot l’alumnat. Un pitch és la presentació verbal concisa d’una idea o un projecte emprenedor, i és una tècnica força utilitzada en el món empresarial en què les competències comunicatives juguen un paper determinant.

Abans d'ahir, dilluns 12, les 10 persones finalistes d’Emprèn Pitch van disposar de només 90 segons per exposar la seva idea o projecte davant d’un jurat professional i de la resta de competidors. El conjunt de les idees exposades va destacar per la diversitat de la seva naturalesa i dels seus àmbits d’aplicació. El jurat, que va fer palès "el gran nivell" de les presentacions, va escollir tres pitch com a guanyadors, que han estat premiats amb un viatge sorpresa de cap de setmana Waynabox.

Aquestes són les tres persones estudiants guanyadores:

• 1r premi: Marina Sánchez Calleja, del grau en Medicina, amb el projecte UBRA.
  • 2n premi: Júlia de Mas Soler, del grau en Medicina, amb el projecte Burtoola.
  • 3r premi: Pau Sabrià Liaño, del grau en Veterinària, amb el projecte Muuplàstik!.

Més enllà dels tres premis concedits, totes les persones participants a Emprèn Pitch tindran la possibilitat de rebre assessorament del programa UAB-Emprèn per desenvolupar les seves idees i projectes emprenedors.

El jurat, pluridisciplinari i expert en emprenedoria, va estar integrat per Carlos Guallarte, director del Programa Universitat-Empresa (PUE); Jordi Agustí, CEO de Waynabox; Marc Espín, professor de la Facultat de Ciències de la Comunicació i emprenedor, i Sílvia Piqueras, directora del Servei d'Ocupabilitat de la UAB. Tots quatre van valorar factors com la qualitat de l’exposició oral, l’originalitat i el grau d’innovació de la idea, el seu potencial impacte social o la seva viabilitat.

Dins de