Vés al contingut principal

Els UABers protagonitzen les portades dels nous catàlegs de grau, que ja es poden descarregar

23 gen. 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Per primera vegada, els UABers protagonitzen les portades dels nous catàlegs de grau, que ja es poden descarregar en versió PDF, els quals inclouen tota la informació de l'oferta de la Universtat. En versió impresa s'estrenaran durant les Jornades de Portes Obertes, el 4, 5 i 6 de febrer.
CatalegsCurs2020
Les portades dels nous catàlegs de grau estan protagonitzades per estudiants de les diverses branques de coneixement.
Aquest any, per primera vegada, els UABers són els protagonistes de les portades dels nous catàlegs de grau UAB per al curs 2020-2021. Es tracta d'estudiants de les diverses àrees de coneixement de la UAB: la Mar i el Carles, d’Arts i Humanitats, l’Iván i la Paula de Biociències, la Maroua i el Dídac, de Ciències, l’Isabel i el Joan de Ciències de la Salud, l’Aleix i la Carla de Comunicació i Educació, la Jiaxin i el Miquel d’Economia, Jurídiques, Política i Societat, i la Núria i l’Eloy d’Enginyeria.

Campanya "Apunta't al càsting"
Els "UABers" són set noies i set nois que estan estudiant en diferents graus de la universitat. Han estat seleccionats després de participar en el càsting, en el qual van participar més de 100 alumnes de l'Autònoma, després de veure la convocatòria que es va fer a través dels canals de comunicació de la UAB. La prova per seleccionar als protagonistes de les portades -que es va fer a finals de novembre, a l'Àrea de Comunicació i Promoció- va tenir en compte a l'hora de triar els candidats que reflexés la diversitat d'origens amb que compta la comunitat universitària. A  més, també es va mirar que cada estudiant triat fos realment alumne d'alguns dels graus que inclou l'àmbit del coneixement que representa.

En els catàlegs s'hi pot trobar tota la informació per facilitar la tria del grau: notes de tall, ponderacions, sortides professionals, assignatures... així com també les raons per saber per què fer un grau o un altre estudi, i per què escollir la UAB, explicat en cada cas pel professorat de cada grau.

Els catàlegs estan dividits en les diverses branques del coneixement: Arts i Humanitats, Biociències, Ciències, Ciències de la Salut, Comunicació, Educació, Turisme i Prevenció, Economia, Jurídiques, Política i Societat i Enginyeries.

En versió impresa, a les Jornades de Portes Obertes
Els catàlegs s'estrenaran en versió impresa durant les properes Jornades de Portes Obertes (JPO), on també s'oferiran xerrades sobre cadascun dels graus a tots els centres de la UAB. Per assistir a les JPO cal fer la inscripció abans del 31 de gener.

Els catàlegs es poden descarregar en versió PDF aquí: www.uab.cat/guies-pdf. Si es vol ampliar la informació de cada grau, en el web www.uab.cat/graus, hi apareixen al detall el pla d'estudis, l'accés, les pràctiques o la mobilitat de cada grau, entre d'altres. A més, es pot trobar informació sobre les beques i ajuts, mobilitat internacional i pràctiques en empreses.

Dins de