Vés al contingut principal

Els socis de l’Associació Amics de la UAB tenen gratuïta la matrícula del SAF durant tota la setmana

25 març 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Els i les sòcies de l’Associació d’Amics de la UAB podran estalviar-se els 80 euros que costa la matrícula del Servei d’Activitat Física de la Universitat durant la setmana del 25 al 29 de març, ambdós inclosos, gracies a la promoció que ofereix l’organització.
Saf promoció
Del 25 al 29 de març, ambdós inclosos, les persones sòcies de l’Associació d’Amics de la UAB, podran matricular-se al Servei d’Activitat Física de la UAB (SAF) de forma gratuïta, una de les moltes promocions que ofereix aquesta organització. Amb aquesta avantatja, els membres d’Amics que facin la matricula aquesta setmana s’estalviaran els 80 euros que costa normalment.

El SAF és el gestor de les instal·lacions esportives de la universitat, que ofereix diversos serveis a la comunitat educativa de l’Autònoma i promou la pràctica d’activitat física en totes les seves vessants per a la formació integral de les persones.

L’Associació Amics de la UAB està formada per antics alumnes, professors, membres del PAS i proveïdors de la UAB que té com a objectiu principal és promoure una relació activa i oberta entre la Universitat i la societat.

Dins de