Vés al contingut principal

Els Ganàpies celebren la XXIII Diada de Primavera a la UAB

09 maig 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La colla castellera dels Ganàpies de la UAB celebren la seva XXIII Diada de Primavera el proper dijous 10 de maig a la Plaça Cívica de la UAB. Aquest any venen acompanyats dels Trempats de la UPF, els Emboirats de la Universitat de Vic i els Passerells del TecnoCampus Mataró-Maresme.
Diada de Ganàpies de Primavera
Amb la primavera arriba el bon temps i amb el bon temps, les ganes de prendre el sol i anar de festa. El proper dijous 10 de maig, tota la comunitat universitària podrà gaudir del bon temps amb la celebració de la XXIII Diada de Primavera dels Ganàpies de la UAB. Aquest any, els acompanyaran els Trempats de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), els Emboirats de la Universitat de Vic (UVic) i els Passerells del TecnoCampus Mataró-Maresme.

“Ens plantegem un 2d7 amb folre, que seria el cinquè que féssim a la nostra història i, al primer tram, 3d7 i 4d7. Són tres castellassos de set. Fins fa cinc anys era impensable fer més d’un o dos castells de set a la mateixa Diada”, explicava en Pau Rusiñol Gascons, president de Ganàpies. Preveuen que hi assistiran unes 450 persones, incloent-hi uns 160 ganàpies. També hi haurà ganapiols, ganàpies que ho van deixar, i ganapiets, fills de parelles de ganàpies.

La jornada començarà amb  un bon esmorzar de forquilla a les 10 h al Bar Frankfurt de la Vila, seguit del tradicional Torneig de Butifarra. Cap a les 13 h, els Ganàpies marxaran des de la Vila fins la Plaça Cívica acompanyats dels Grallers de la Vinya perquè a les 14 h, totes les colles han estat convocades a la Plaça Cívica, on des de les 15 h fins a les 18 h tindrà lloc la Diada. Però la celebració no acaba aquí: després de la diada, totes les colles baixaran a sota de la Cívica a fer l’animació, a les 21 h començaran a sopar i acabaran la festa a la Sala Dresden.

Dins de