Vés al contingut principal

Els estudiants amb la Setmana Saludable i Sostenible de la UAB

13 abr. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Estudiants i col·lectius de la UAB participaran activament de la VI Setmana Saludable i Sostenible de la universitat (13 – 17 d’abril) organitzant activitats i participant als actes que es faran al llarg de la setmana.
salusost
Els estudiants també participen proposant les seves activitats
La setmana del 13 al 17 d’abril la UAB celebrarà per sisè any la Setmana Saludable i Sostenible. Al llarg dels cinc dies lectius de la setmana tota la comunitat universitària s’implicarà amb les jornades organitzant infinitat d’activitats destinades a promoure hàbits saludables i sostenibles.

Entre totes les accions concretades en destaquen les organitzades pels propis estudiants i col·lectius de la universitat. Amb el suport de Dinamització Comunitària i les ganes i la iniciativa pròpia, els estudiants de la UAB han confeccionat un programa particular destinat a sumar activament durant la Setmana Saludable i Sostenible.

El punt fort de les jornades serà la Kafeta a càrrec a d’Albano Dante, editor de la revista Cafèambllet, que tindrà lloc el dimecres 15 a les 13.00 h a l’Hotel d’Entitats de la Plaça Cívica amb el títol: Ens hi juguem la salut? Tres anys de lluita contra la corrupció a la sanitat catalana. També estan previstes activitats destinades a reflexionar sobre  diverses temàtiques. Hi haurà una sessió destinada a aprofundir els canvis biopsicosocials en les persones grans, en què s’exposaran propostes de vida saludable, un taller sobre micromasclisme i xarxes socials, una xerrada sobre el benestar social i un acte en el qual es parlarà de la intervenció del logopeda en els casos de disfèmia. A més, tothom qui ho desitgi podrà assistir a l’entrenament de rugby del col·lectiu Centaures de la UAB i a l’assaig de la Colla Castellera Ganàpies.

Dins de