Vés al contingut principal

Els col·lectius de la UAB donen la benvinguda als estudiants internacionals en els primers International Welcome Days del curs 2018/2019

13 set. 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Dimecres vam donar la benvinguda als estudiants internacionals que han vingut a fer una estada acadèmica a la UAB, donant així els tret de sortida als International Welcome Days i dijous segueixen les activitats amb una Fira de Col·lectius i Serveis de la UAB.
Fira IWD
Cada inici de semestre es fa una setmana d’activitats de benvinguda als estudiants internacionals que venen a fer una estada acadèmica a la UAB, d’aquesta manera poden conèixer  activitats que s’ofereixen a la UAB pels estudiants internacionals i a més poden conèixer a altres estudiants de la UAB.

Dimecres 12 van començar els International Welcome Days del primer semestre del curs 2018/2019 amb una benvinguda a càrrec de la Vicerectora d’Alumnat i Ocupabilitat, Sara Moreno Estudiants i amb la primera activitat de Tàndem del curs.

Dijous, entre altres activitats, a la Plaça Cívica hi ha una Fira de Col·lectius i Serveis de la UAB entre les 13 h i les 15 h. Tota la comunitat universitària pot participar per aquesta Fira i veure quines activitats organitzen els diferents col·lectius participants i potser fins i tot formar part de l’associació. Al mateix espai hi haurà també un Dinar Internacional, els estudiants que vulguin participar només han de cuinar un plat típic del seu país i portar-ho. És una bona manera de conèixer altres cultures a través de la seva gastronomia.

Durant la setmana hi haurà altres activitats i finalitzarà dissabte, que es farà una passejada per Barcelona i un pícnic al Parc de la Ciutadella, acompanyats pels mentors i mentores de la UAB.

Es pot trobar tota la programació dels International Welcome Days en aquesta pàgina web.

Dins de