Vés al contingut principal

Els col·lectius de la UAB donen la benvinguda als estudiants internacionals

04 feb. 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Els col·lectius de la UAB han organitzat un seguit d'activitats durant els International Welcome Days per rebre els estudiants que venen pel segon semestre i fer-los conèixer les activitats que es poden fer a la universitat.
International Welcome Days, 21 22 february
Els estudiants internacionals ja han arribat per fer la seva estada al segon semestre i han participat en els International Welcome Days (IWD). Es tracta d'unes jornades, que han tingut lloc del 3 al 13 de febrer, en les quals els col·lectius de la UAB han organitzat un conjunt d'activitats per donar la benvinguda als internacionals i fer-los conèixer la comunitat universitària i en quines activitats podran participar al llarg de la seva estada.

Durant aquestes jornades, ESN va anunciar en un acte les activitats adreçades als estudiants internacionals que han preparat per al segon semestre i també va organitzar un tour perquè es familiaritzessin amb el campus. A més, van oferir un Catalan Brunch, perquè coneguessin la gastronomia catalana.

Els nouvinguts també van poder tastar plats procedents d'altres cultures, a l'International Lunch on van participar els Mentors de la UAB. Els Mentors també van acompanyar als estudiants internacionals durant el Tàndem, una activitat on els estudiants van poder practicar idiomes i socialitzar, i en un tour per Barcelona, que va concloure amb un pícnic al parc de la Ciutadella.

AIESEC va oferir una gimcana sobre els 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible de l' ONU per tal que els estudiants coneguessin la tasca que aquest col·lectiu realitza en relació amb aquests objectius.

ChessUAB i CRUAB van organitzar partides d'escacs i Catan obertes a tots els estudiants interessats; i Swing UAB, els Ganàpies i els Centaures van oferir assajos i entrenaments oberts per ensenyar les seves activitats i animar als assistents a participar-hi.

D'aquesta manera, els estudiants internacionals han pogut gaudir de les International Welcome Days, alhora que coneixien altres estudiants d'arreu del món i locals.

Dins de