Vés al contingut principal

Els Bastoners de la UAB fan un tastet sobre danses populars internacionals

14 des. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El col·lectiu d’estudiants Bastoners de la UAB, inscrit a elDirectori, organitza una trobada per a mostrar i descobrir danses populars i tradicionals de diferents llocs del món
bastuab
Tots els dimarts i dijous, els Bastoners de la UAB assagen a la Plaça Cívica entre les 14h i les 15h el ball de bastons.

Aquest dimarts 15 de desembre, però, no serà un assaig qualsevol, ja que es farà un tastet de diferents danses populars del món per a acomiadar l’any. A més, com cada dimarts i dijous, també ballaran ball de bastons i els assistents podran assaborir una de les danses populars més esteses a Catalunya mentre coneixen danses tradicionals d’altres regions del món.

Per a gaudir de la dansa no cal tenir cap tipus de coneixement previ, només ganes de passar-ho bé i d’aprendre.

El col·lectiu d’estudiants Bastoners de la UAB us conviden a assistir a aquest tastet el proper dimarts 15 de desembre de 14h a 15h. No hi podeu faltar!

Dins de