Vés al contingut principal

Eleccions dels representants de les facultats al Plenari del CEUAB

22 oct. 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El Consell d’Estudiants de la UAB (CEUAB) és el màxim òrgan de representació, debat i coordinació dels estudiants de la Universitat Autònoma de Barcelona. Es composa del Plenari, l’òrgan de decisió i on cada facultat hi té quatre representants, i la Comissió Executiva, l’òrgan executiu.
Eleccions Plenari CEUAB
El Consell d’Estudiants de la UAB (CEUAB) és el màxim òrgan de representació estudiantil de la UAB i té per objectiu principal fer arribar la veu dels estudiants als òrgans de presa de decisions de la universitat, tot garantint els drets de la comunitat estudiantil. Compta amb dos òrgans: el Plenari i la Comissió Executiva.

El Plenari del CEUAB es composa de quatre representants de cada facultat, un estudiant membre del Consell de Govern, un estudiant membre del Consell Social i un estudiant representant del Directori de Col·lectius. En total, hi participen 59 membres que s’escullen a principi de cada curs acadèmic. És l’espai de debat i presa de decisions i, un cop l’any, tria els membres de la Comissió Executiva, òrgan executor de les decisions del Plenari.

Les properes setmanes, els estudiants de cadascuna de les facultats de la UAB estan cridats a escollir els seus representants per participar del Plenari del CEUAB. Cada centre hi està representat per quatre estudiants, i tot l’alumnat de la facultat té dret a votar i ser votat en l’elecció dels representants. Per això, entre el 22 d’octubre i el 16 de novembre es convoquen a cada facultat sessions obertes a tot l’alumnat on s’escolliran els representants.

Tot l’alumnat pot presentar-se com a candidat/a per representar la seva facultat, i el termini per fer-ho és des que rep la convocatòria de la sessió i fins a 24 h abans de la sessió oberta d’elecció dels representants. En el web de la UAB, podeu consultar totes les dates de les sessions d’elecció dels representants del Plenari del CEUAB. El mandat dels representants escollits durarà un curs acadèmic, amb opció de reelecció.

Per a més informació podeu contactar amb el CEUAB a consell.estudiants@uab.cat, i consultar tota la informació actualitzada al moment de les eleccions del vostre centre al Twitter de Dinamització Comunitària.

Dins de