Vés al contingut principal

ElCens de delegats inicia un nou curs

07 oct. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
ElCens de delegats i delegades de grup acadèmic obre un curs més les inscripcions per donar suport i informació a tots aquells delegats escollits pel seu grup acadèmic.
Obrim el cens de delegats
El curs passat, el primer d’implantació del cens, s’hi van inscriure 295 delegats i delegades, dels 516 que es van detectar a tota la universitat. Totes les facultats comptaven amb delegats inscrits i en total es van detectar 478 grups acadèmics a tota la UAB. El repte aquest curs, doncs, és poder oferir suport a tots els delegats i delegades de la nostra universitat.

Els delegats o delegades que aquests primers dies de curs són escollits pel seu grup acadèmic ja poden inscriure’s a elCens. Simplement omplint el formulari que trobaran a la secció de delegats del web “Viure el  campus” rebran el suport que el facilita la UAB perquè desenvolupin la seva tasca. La figura del delegat és clau pel seguiment acadèmic i és per això que des de Dinamització Comunitària se’ls ofereix suport i formacions.

ElCens també compta amb un espai propi al web de la UAB on els estudiants poden consultar elCens en línia i els delegats i delegades poden aclarir alguns dels dubtes més recurrents sobre el que suposa ser delegat a través de la secció de FAQs. Allà, a banda de la fitxa d’alta que els permetrà accedir a totes les avantatges de elCens, també hi trobaran tota la informació sobre les jornades de formació que s’organitzen a final de cada semestre. Per altra banda, si encara els queda algun dubte o tenen alguna consulta particular, poden escriure un correu a info.participacio@uab.cat.

Dins de