Vés al contingut principal

El Vicerectorat de Campus, Sostenibilitat i Territori assumeix les funcions relacionades amb les TIC

24 oct. 2023
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

La vicerectora de Campus, Sostenibilitat i Territori, Carme Miralles, assumeix des del dia 24 d'octubre les funcions que duia a terme el comissionat del rector per a les Tecnologies de la Informació i la Comunicació, Jordi Hernández, qui ha deixat el càrrec a petició pròpia.

Estudiants

Entre aquestes funcions, Miralles serà la responsable de l'execució de les línies estratègiques en infraestructures TIC per a la docència, la recerca i la gestió i de les eines, serveis i plataformes TIC per a la comunitat universitària.

Carme Miralles Guasch, vicerectora de Campus, Sostenibilitat i Territori des de novembre de 2020, és catedràtica del Departament de Geografia. Ha estat directora de l'Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona (IERMB) i coordinadora del màster universitari en Estudis Interdisciplinaris en Sostenibilitat Ambiental, Econòmica i Social i sotsdirectora encarregada de temes docents de l'ICTA. Entre el 2017 i el 2020 va ser directora del Departament de Geografia. Ha estat regidora d'urbanisme de l'Ajuntament de Reus i diputada a les Corts (2000-2004).

Podeu consultar la composició de l'equip i les funcions de cada vicerectorat a la pàgina de l'equip de govern de la UAB.

Dins de