Vés al contingut principal

El 'Taller d'Emprenedoria Social i Col·laborativa' continuarà de forma telemàtica

17 abr. 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Les sessions de docència ajornades a causa de l'estat d'alarma per la covid-19 ja s'han tornar a programar i s'impartiran de forma telemàtica: serà els propers 22, 27 i 30 d'abril a les 10.00 h. Les persones inscrites rebran, via correu electrònic, els enllaços per connectar-s'hi.

Economia social i col·laborativa

Aquest és el calendari de les tres sessions pendents:

• Experiències d’emprenedoria: dimecres, 22 d’abril, a les 10.00 h.
  • Lideratge col·lectiu i gestió compartida: dilluns, 27 d’abril, a les 10.00 h.
  • Creativitat i generació d’idees: dijous, 30 d’abril, a les 10.00 h.

L’alumnat serà avaluat en funció de la seva assistència a les sessions i de l’elaboració d’un treball final. Així doncs, les persones que superin el taller rebran un certificat digital que els permetrà convalidar 1 crèdit ECTS.

El Taller d’Emprenedoria Social i Col·laborativa és una iniciativa del programa UAB-Emprèn en col·laboració amb la Federació de Cooperatives de Treball de Catalunya, i està dissenyada per dotar l’alumnat de la UAB de competències transversals que millorin la seva ocupabilitat i el facin més competitiu en el món professional.

Dins de