Vés al contingut principal

El Servei d'Ocupabilitat tornarà a participar a la fira tecnològica #MEMEnginy

08 abr. 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Serà a la fira per presentar els serveis que ofereix a estudiants i alumni i, a més, organitzarà una sessió d'entrevistes entre estudiants i empreses. La #MEMEnginy19 se celebrarà el 25 d'abril, dijous, de 10.00 a 18.00; les inscripcions són gratuïtes i es fan a través de l'aplicació NEXUS.
#MEMEnginy18
El Servei d’Ocupabilitat de la UAB dona suport i participa, un any més, a la fira tecnològica de referència de l’Autònoma, la #MEMEnginy, organitzada pel Consell d'Estudiants de l'Escola d'Enginyeria. La jornada, que serà un punt de trobada de tota la comunitat educativa, aproparà a l’alumnat conferències, un fòrum d'ocupació i una mostra tecnològica.

La inscripció a la #MEMEnginy19 és gratuïta es realitza a través de l’aplicació NEXUS, en aquest enllaç (un cop dins, vegeu l'apartat "Activitats d'Orientació Professional"). Les persones que no disposin d'un compte d'usuari a l'aplicació poden realitzar una "Alta parcial".

Com a preparació per a la fira, el Servei d'Ocupabilitat ja ha organitzat, en els darrers dies, dues Activitats d'Orientació Professional per a l'alumnat de l'Escola d'Enginyeria: la primera, per millorar el CV, i la segona, per aprendre a presentar-se en cinc minuts (elevator pitch). Una tercera tindrà lloc durant la #MEMEnginy, i brindarà l'oportunitat de fer entrevistes de cinc minuts amb empreses com Sorpasteria, Babel, Deloitte o Grifols per tal de buscar pràctiques o feina. En aquest cas, les inscripcions ja estan tancades.

Per altra banda, el Servei tindrà un estand a la #MEMEnginy19 on el seu equip presentarà, a les persones estudiants i titulades que s’hi apropin, tots els serveis que els ofereixen; per exemple, la revisió del CV.

Tota la informació sobre #MEMEnginy19, al seu web.

Dins de