Vés al contingut principal

El SAF de la UAB organitza el Campus esportiu i obre la seva oferta d'estiu

10 juny 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Un any més, el Servei d'Activitat Física (SAF) de la UAB posa en marxa les seves activitats d'estiu. Ofereix una promoció per a les persones matriculades entre l'1 i el 19 de juny i organitza una nova edició del Campus esportiu, iniciativa destinada a menors nascuts entre els anys 2000 i 2012.
Servei d'Activitat Física
El Servei d'Activitat Física (SAF) de la UAB organitza la XXI edició del Campus esportiu d'estiu de la UAB, que oferirà un ampli ventall d'activitats per a nascuts entre els anys 2000 i 2012. A més, posa en marxa la seva promoció d'estiu, que ofereix la matriculació gratuïta i un descompte en la primera mensualitat per a les persones que s'inscriguin entre l'1 i el 19 de juny.

El campus d'estiu del SAF es dividirà en vuit torns setmanals que s'estendran entre el 22 de juny i el 9 de setembre. A més, els participants es dividiran en tres grups diferents segons la seva edat i a cada torn aniran variant les activitats especials, com excursions o visites.

El període d'inscripció a través de la pàgina web del SAF s'ha ampliat fins al 12 de juny. Un cop finalitzi el període d'inscripció es podrà sol·licitar altres places subjectes a disponibilitat en un altre formulari.

Els preus bàsics oscil·len entre els 40 i els 118 euros, segons el grup d'edat del participant, la durada del torn i el vincle del sol·licitant amb el SAF o la universitat. Els preus es poden veure incrementats al quart torn, de l'11 al 15 de juliol, ja que s'incorporarà la possibilitat de realitzar una sortida de convivències. En aquest cas, el cost d'aquest torn oscil·larà entre els 220 i els 264 euros.

L'horari habitual d'entrada al campus serà de 7,45 a 9 h al llarg de tot l'estiu. El de sortida serà de 14 a 14,30 h excepte per aquells que hagin contractat el servei de menjador i el campus de tarda.

Nova promoció d'estiu

A més, el SAF ha preparat una nova promoció de cara l'estiu. L'oferta consisteix en la gratuïtat de la matrícula de l'1 al 19 de juny, a més de comptar amb un descompte per a la quota d'aquest mes.

Els abonaments presencials només comportaran el pagament de la part proporcional corresponent al període del 20 al 30 de juny, mentre que els que facin la matrícula online tindran tota la quota gratuïta. En formalitzar l'abonament, es cobrarà també el mes de juliol.

Les persones abonades al SAF podran obtenir una quota mensual gratuïta o marxandatge del SAF si acompanyen a altres persones a abonar-se.

Dins de