Vés al contingut principal

El Ple aprova els candidats dels premis Societat-Universitat i Universitat-Empresa.

02 jul. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­El Ple també ha tractat operacions d’endeutament a curt termini de la UAB, i s’ha informat sobre la política d’internacionalització de la UAB.
Ple
El Ple del Consell Social de la UAB s’ha reunit aquest dimarts, 30 de juny, per tractar temes referents a la Universitat. Una d’aquestes qüestions, ha estat l’aprovació dels candidats al Premi Universitat-Societat i Universitat-Empresa, que s’atorgaran en el marc de la Festa anual de l’Associació d’Amics de la UAB. Aquests premis volen ser un reconeixement a persones de prestigi, amb l’objectiu de fomentar la seva aproximació amb la Universitat Autònoma de Barcelona i generar possibles sinergies d’interès per a la Universitat, a la vegada que es dóna reconeixement a la seva tasca i trajectòria en àmbits com poden ser del tercer  sector, l’empresa, la transferencia i la comunicación, entre d’altres. El Premi Universitat-Societat té els seus inicis al 2003, i per a l’any 2015 s’introdueix, com a novetat, l’atorgament també del Premi Universitat-Empresa, per a fomentar el lligam i la retroalimentació entre la Universitat i el teixit empresarial.En aquests moments es procedirà a contactar amb els guanyadors d’ambdós premis i els seus noms es faran públics amb la major brevetat possible.

En el marc de la reunió, també s’ha informat sobre els assumptes acordats per la Comissió Econòmica, per delegació del Ple, i el seguiment de l’execució del pressupost de la UAB per a l’any 2015. També s’han acordat operacions d’endeutament a curt termini de la UAB i les seves condicions financers. Per altra banda, s’ha informat sobre les qüestions tractades a la Comissió Acadèmica del Consell Social així com els assumptes acordats, per delegació del Ple.

Finalment, en la sessió, s’ha informat als presents en el plenari sobre la política d’internacionalització de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Dins de