Vés al contingut principal

El món del manga i la cultura japonesa, a les XI Jornades Orientals

20 abr. 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Exhibició de kenjutsu (art de l’espasa tradicional), karaoke, màster class de Force of Will (joc de cartes intercanviables) o concursos de cuina oriental són algunes de les activitats que es faran en les XI Jornades Orientals, del 19 al 22 d’abril, a la Plaça Cívica.
kenjutsu
Les Jornades Orientals a la UAB se celebren any rera any, des de fa onze, degut al creixent interés existent entre els estudiants pel món del manga, l’anime i la cultura japonesa. Les organitza l’Associació OtakUAB, nascuda fa onze anys també, i formada per uns 200 membres, aficionats al manga i l’anime.

Des del dimarts, 19 d’abril, i fins el divendres, 22 d’abril, tindran lloc diferents activitats a la Plaça Cívica del Campus de Bellaterra.  A més, hi haurà una paradeta que oferirà menjar i articles relacionats amb la temàtica tots els dies.

“Aquest és un món del que aprens moltes coses; per exemple, darrera d’un bon manga hi ha un munt de coneixements i valors que no t’ho pots ni imaginar”, explica Alejandro, un dels membres de l’Associació OtakUAB, estudiant d’Estadística Aplicada de la UAB.

OtakUAB és una associació fundada el 14 de març del 2005 per un grup d'estudiants de la Facultat de Traducció i Interpretació de la UAB, aficionats al manganime i a la cultura japonesa. Avui dia compta amb més de 200 membres registrats, tots ells estudiants de diferents titulacions: Enginyeria, Ciències, Estadística, Traducció, entre d’altres.

Organitza activitats principalment al campus de Bellaterra de UAB, i està formada per persones de totes les edats: universitaris de la UAB o no, ex-alumnes, estudiants de batxillerat, de mòduls, etc.

Entrevista de l'Associació OtakUAB: https://elblogdeldirectori.wordpress.com/2016/01/26/lainstantania-amb-otakuab/

PROGRAMA XI JORNADES ORIENTALS

DIMARTS, 19 ABRIL

11-13 h.: Xerrada sobre “Els hanamachis de Kyoto”